مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 07:072022-04-20ورزشي

حاشیه بازی نساجی و مس کرمان| درگیری الهامی با داور/ حرکت تحریک آمیز بازیکن کرمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از ورود وزیر ورزش و جوانان به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار نساجی و مس کرمان با رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و استاندار مازندران خوش و بش گرمی داشت.

* پس از هدر رفتن موقعیت تیم مس در دقیقه 80 حدادیان نفس آسوده ای کشید و دست خود را روی پای سالار عقیلی گذاشت.

* در دقیقه 81 یکی از نیمکت نشینان تیم مس حرکتی به سمت هواداران نساجی انجام داد که سبب خشمگین شدن آنها و فحاشی شان به این فرد شد.

* در دقیقه 81 ساکت الهامی از دستیار خود مصطفی صداقت درخواست کرد به کنار زمین بیاید و بازیکنان نساجی را هدایت کند اما پس از لحظاتی اعلام خطای بازیکن تیم مازندرانی سبب اعتراض شدید سرمربی نساجی به مهدی سیدعلی شد و به همین دلیل داور به او کارت زرد نشان داد.

پس از این اتفاق الهامی و برخی دستیارانش با داور مسابقه درگیر شدند که این موضوع با دخالت سرپرست نساجی و برخی عوامل بازی به پایان رسید.

* در دقیقه 85 بازیکن نساجی قصد پرتاب اوت را داشت اما در کنار زمین با فرزاد حسین خانی و یکی از بازیکنان مس درگیر شد و این موضوع بار دیگر بازی را به جنجال کشید.

هواداران نساجی که پشت نیمکت مس نشسته بودند پس از این اتفاق علیه حسین خانی شعار داده و بطری های آب را درون پیست تارتان پرتاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه بازی نساجی و مس کرمان| درگیری الهامی با داور/ حرکت تحریک آمیز بازیکن کرمانی

حاشیه بازی نساجی و مس کرمان| درگیری الهامی با داور/ حرکت تحریک آمیز بازیکن کرمانی